loading...
ali
pari بازدید : 7 چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

برای حمل و جابجایی خودروها از مدل‌های مختلف خودروبر استفاده می‌شود. خودروبر تکی یا کامیونت، خودروبر تریلر، خودروبر یدک کش یا خودروبر چرخگیر و خودروبر جرثقیل دار از جمله آنها هستند.

pari بازدید : 7 چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

امداد خودرو اتوبان ساوه رباط کریم ، اصطلاحات مختلفی درباره ی امداد خودرو وجود دارد که در این قسمت به آن ها اشاره خواهیم کرد. اگر تمایل دارید با این اصطلاحات آشنا شوید می توانید این قسمت را مطالعه کنید.

pari بازدید : 10 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

تزریق بوتاکس در هفت حوض ، یکی از عوامل موثر در زیبایی افراد، داشتن پوستی صاف و بدون چین و چروک است. پوست به دلایل مختلفی مانند افزایش سن، استرس، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ... دچار چین و چروک و افتادگی می شود. این امر موجب کاهش اعتماد به نفس افراد و عدم حضور آنها در اجتماع، دورهمی های خانوادگی و دوستانه می گردد. امروزه روش های گوناگونی برای رفع این مشکل وجود دارند. یکی از رایج ترین این روش ها، بوتاکس است. مردم با هدف جلوگیری و رفع علائم پیری پوست (چین و چروک، افتادگی) اقدام به بوتاکس می کنند. معمولا تزریق بوتاکس 20-10 دقیقه زمان لازم دارد و اثرات آن 7-4 روز بعد از تزریق مشاهده می شود. لازم به ذکر است که تاثیر بوتاکس دائمی نیست و 6-3 ماه بعد نیاز به تجدید دارد. در اینجا اطلاعاتی در مورد تزریق بوتاکس در هفت حوض در اختیار شما قرار می دهیم.

pari بازدید : 11 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود؟ به مرور زمان و با افزایش سن، چین و چروک‌های ریز و درشت روی پوست به وجود می‌آیند. این مسئله اجتناب ناپذیر است؛ اما می‌توان با استفاده از یکسری روش‌ها، روند پیری پوست را به تاخیر انداخت و برای مدت بیشتری از داشتن پوستی صاف و جوان لذت برد. 

تزریق بوتاکس روشی است که برای از بین بردن چین و چروک پوست از آن استفاده می‌شود. بیشتر مردم بوتاکس را به عنوان یک روش برای زیبایی و جوانسازی پوست می‌شناسند. در حالی که بوتاکس کاربردهای پزشکی و درمانی هم دارد. در این مقاله می‌خواهیم به سوالات زیر پاسخ دهیم.

- آیا بوتاکس باعث افتادگی پوست می شود؟
- آیا بوتاکس باعث چروک بیشتر می شود؟
- آیا بوتاکس باعث پر شدن صورت می شود؟
- آیا بوتاکس باعث افتادگی پلک می شود؟
- آیا بوتاکس باعث روشن شدن پوست می شود؟
- آیا بوتاکس خوب است؟

pari بازدید : 16 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

به مؤسسه و مجموعه ای که در آن انواع خدمات زیبایی و درمان های زیبایی برای مردان و زنان قابل ارائه باشد، سالن زیبایی گفته می ‌شود. سالن های زیبایی شامل خدمات مختلفی برای مراجعه کنندگان در زمینه پوست و مو هستند. از جمله این خدمات می ‌توان به کوتاهی مو، مانیکور، پدیکور و لیزر پوست و مو اشاره کرد.

pari بازدید : 13 شنبه 18 فروردین 1403 نظرات (0)

تزریق فیلر در هفت حوض چیست ؟ امروزه تزریق فیلر یکی از محبوب‌ترین خدمات کلینیک‌های زیبایی به حساب می‌آید. جالب است بدانید حتی برخی پسران و مردان جوان نیز متقاضی تزریق فیلر در هفت حوض هستند.

فیلر چیست ؟
فیلر یک ماده‌ی ژل مانند است که به منظور پر کردن شیارهای زیر پوست، رفع چین و چروک، حجم‌دهی به لب‌ها، سفت کردن پوست، بستن منافذ باز پوستی و ... از آن استفاده می‌شود. تزریق فیلر در هفت حوض یک روش درمانی محسوب می‌شود. این روش تاثیر بسزایی روی جوانسازی پوست دارد.
اگر به دلیل سن یا هر مورد دیگری پوستتان دچار چین و چروک شده است، می‌توانید برای جوانسازی و رفع چین و چروک‌ها از تزریق فیلر در هفت حوض استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

pari بازدید : 21 یکشنبه 27 اسفند 1402 نظرات (0)

امروزه با توجه به پیشرفت سبک زندگی انسان‌ها، طراحی مبلمان و میز و صندلی پلاستیکی نیز دستخوش تغییراتی شده است. به طوری که در سالیان اخیر علاوه بر میز و صندلی با جنس چوب، شاهد طراحی و تولید آنها از متریال شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی بوده‌ایم. امروزه استفاده از وسایل پلاستیکی در روزمره ما به شدت افزایش پیدا کرده است. میز و صندلی پلاستیکی جزو یکی از پرمصرف‌ترین لوازم پلاستیکی محسوب می‌شود. قیمت مناسب، مقاومت در برابر سرما و گرما، امکان استفاده در ویلا و باغ و تنوع مدل و رنگ از جمله شاخصه‌های مهم این محصولات به حساب می‌آید. در زیر میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر پلاستیک را در مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف را مشاهده می‌کنید.

pari بازدید : 20 یکشنبه 27 اسفند 1402 نظرات (0)

3 مورد از مزایا و معایب استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ، بعد از ورود ظروف پلاستیکی کار انسان ها بسیار راحت شد.آنها فکر میکردن که با ورود این ظروف زندگی سالم تری دارن،ودر حال حاضر چندین سال است که که انسان ها از این ظروف در نذری ها و سفره ها استفاده میکنند.غافل از اینکه استفاده از ظروف پلاستیکی یک بار مصرف ممکن است برای سلامت انسان و محیط زیست بسیار خطرناک باشد.
پلاستیک ها یکی از مهم ترین دست آورهای انسان به حساب می آیند. آنها به دلیل قیمت مقرون به صرفه و تنوع بالا در اکثر صنعت ها نقشی بسیار کاربردی دارند .ازاین رو دراین مقاله قصد داریم مزایا و معایب استفاده از ظروف پلاستیکی را بیان کنیم تا با توجه به این نکات تصمیم بگیریم که در کجا و به چه اندازه باید ازآنها در زندگی روزمره خود استفاده کنیم.

pari بازدید : 17 پنجشنبه 24 اسفند 1402 نظرات (0)

خدمات برش لیزر در هشتگرد ، با استفاده و بهره‌مندی از تابش لیزر، فلزات مورد‌نیاز را به‌راحتی و بادقت هرچه تمام‌تر برش می‌دهد. در انجام این روش از سرعت و حساسیت بالایی استفاده می‌شود. بهره‌مندی از سرعت و دقت بالا در انجام این فرایند، باعث ایجاد شکل و ظاهر بهتری در برش می‌شود. فرایند برش لیزر، به‌عنوان یک فناوری پیشرفته و نوین، در تولیدات صنعتی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

pari بازدید : 23 پنجشنبه 24 اسفند 1402 نظرات (0)

15 مورد از مزایای برش لیزری ، به نظر شما مزایای برش لیزری چیست؟ برش لیزر به عنوان یکی از محبوب‌ترین و البته مدرن‌ترین روش‌های برش‌دهی در صنایع مختلف شناخته می‌شود.

این فناوری پیشرفته و جدید مزایای زیادی دارد و به همین دلیل یک جایگزین مناسب برای سایر روش‌های برش فلز محسوب می‌شود. دقت و قدرت فوق العاده آن باعث دستیابی به نتایج بی‌سابقه در صنعت شده است. با گسترش این فناوری در صنایع مختلف می‌توان بهترین کیفیت را با سرعت بالا و قیمت مقرون به صرفه در اختیار داشت. 

pari بازدید : 29 یکشنبه 08 بهمن 1402 نظرات (0)

امروزه با توجه به پیشرفت سبک زندگی انسان‌ها، طراحی مبلمان و میز و صندلی پلاستیکی نیز دستخوش تغییراتی شده است. به طوری که در سالیان اخیر علاوه بر میز و صندلی با جنس چوب، شاهد طراحی و تولید آنها از متریال شیشه‌ای، فلزی و پلاستیکی بوده‌ایم. امروزه استفاده از وسایل پلاستیکی در روزمره ما به شدت افزایش پیدا کرده است. میز و صندلی پلاستیکی جزو یکی از پرمصرف‌ترین لوازم پلاستیکی محسوب می‌شود. قیمت مناسب، مقاومت در برابر سرما و گرما، امکان استفاده در ویلا و باغ و تنوع مدل و رنگ از جمله شاخصه‌های مهم این محصولات به حساب می‌آید. در زیر میز و صندلی پلاستیکی برند ناصر پلاستیک را در مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف را مشاهده می‌کنید.

pari بازدید : 27 یکشنبه 08 بهمن 1402 نظرات (0)

اگر شما تازه‌عروس هستید یا قصد خرید سرویس پلاستیک عروس را برای دختر یا آشنایان خود دارید، احتمالاً این سوال برایتان پیش آمده است که لیست سرویس پلاستیک عروس شامل چه چیزی است؟ در ادامه مطلب به این سوال پاسخ کاملی خواهیم داد.
قطعاً می‌دانید که نو‌عروس‌ها برای خرید وسایل جهزیه‌شان، زمان زیادی صرف می‌کنند. کیفیت و زیبایی محصولات، دو عامل مهم برای آنها محسوب می‌شود. به همین دلیل در این مقاله لیستی از سرویس پلاستیک عروس را به شما معرفی خواهیم کرد. سپس بهترین برندها در این حوزه، بهترین رنگ سرویس پلاستیک و 3 نکته مهم برای خرید این اقلام را برای شما توضیح خواهیم داد.

pari بازدید : 28 سه شنبه 03 بهمن 1402 نظرات (0)

معرفی میز و صندلی پلاستیکی تاشو
میز و صندلی پلاستیکی تاشو یکی از انواع محصولات برند ناصر پلاستیک محسوب می‌شود. این میزها و صندلی‌ها در سایزها و رنگ‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این محصولات به دلیل تاشو بودن بسیار کاربردی هستند. در ادامه به معرفی کامل‌تر میز و صندلی پلاستیکی تاشو خواهیم پرداخت.
صندلی پلاستیکی تاشو به دو نوع مربع و گرد وجود دارد.

pari بازدید : 22 سه شنبه 03 بهمن 1402 نظرات (0)

میز و صندلی پلاستیکی برای تراس

میز و صندلی‌ها تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون خانه دارند؛ تا حدی که بسیاری از افراد هزینه زیادی برای خرید میز و صندلی می‌کنند. علاوه بر میز و صندلی‌های موجود در خانه، بسیاری از افراد برای تراس خانه هم ست میز و صندلی تهیه می‌کنند. خرید میز و صندلی چوبی یا پارچه‌ای، نه تنها هزینه زیادی دارد، بلکه چندان در فضای تراس کارامد نیست. این میز و صندلی‌ها با قرار گرقتن در معرض آفتاب، باد و باران آسیب زیادی می‌بینند و کثیف خواهند شد. ضمن شست و شوی سخت، این میز و صندلی‌ها سنگین هم هستند. راه‌حل تمام این مشکلات خرید میز و صندلی پلاستیکی برای تراس است.

pari بازدید : 36 یکشنبه 28 آبان 1402 نظرات (0)

همانطور که اشاره کردیم، لنت ترمزهای سراتو با ایجاد اصطکاک موجب ایست خودرو می‌شوند؛ اما بیایید کمی دقیق‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع بپردازیم. هنگامی که پدال خودرو را فشار می‌دهید، سیال ترمز را از مخزن ترمز به سمت باقی قسمت‌های سیستم ترمز هدایت می‌کنید.

pari بازدید : 35 یکشنبه 28 آبان 1402 نظرات (0)

در اتومبیل‌هایی که از سوی خریداران انتخاب می‌شوند اگرچه وجود آپشن های متنوع گزینش را دست‌خوش تغییرات چشم‌گیری می‌کند اما آنچه ممکن است تمامی این مزایا و رنگ و لعاب را به‌یک‌باره نابود کرده و اعتبار یک برند را زیر سؤال ببرد درجه ایمنی است که آن خودرو به خود اختصاص داده است و در میان انواع تجهیزات به‌کاررفته در یک خودرو، لنت ترمز با تمام سادگی و پیش پا به نظر رسیدنش شاید جزء قطعاتی باشد که فقط آن هنگام اهمیت خود را نشان دهد که شما در یک‌قدمی خطر هستید و با توقف به‌موقع خودرو جان شمارا نجات می‌بخشد.

pari بازدید : 32 چهارشنبه 24 آبان 1402 نظرات (0)

برای خرید مطمئن لوله مانیسمان از روش های مختلفی می توانیم اقدام کنیم. عده زیادی مراجعه به مراکز فروش را انتخاب می کنند. در این روش آن ها می توانند مشخصات محصول را مشاهده کرده و پس از بررسی مستقیم آن را از فروشندگان خریداری کنند.

pari بازدید : 31 چهارشنبه 24 آبان 1402 نظرات (0)

در ابتدا شمش های فولادی را به اندازه های موردنظر مشتری برش می دهند. سپس وارد مرحله ی گرمادهی می شوند. در این مرحله، شمش های برش داده شده را درون کوره های قوسی قرار می دهند. این کوره ها به کمک سوخت گاز، گرم می شوند.

pari بازدید : 31 چهارشنبه 24 آبان 1402 نظرات (0)

معمولا عمر کاتالیزور به اندازه عمر خودرو است و به ندرت اتفاق می‌افتد که این قطعه خراب شود. اما برخی عوامل باعث می‌شوند تا کاتالیزور خودرو خراب شود و نیاز به تعمیر کاتالیزور باشد. در این قسمت به بعضی از دلایل خرابی کاتالیزور یا کاتالیست خودرو اشاره می‌کنیم. 

pari بازدید : 31 چهارشنبه 24 آبان 1402 نظرات (0)

برخی افراد تصور می‌کنند نبود یا حذف کاتالیزور خودرو باعث افزایش شتاب و قدرت موتور می‌شود. این اتفاق ممکن است در خودروهایی که دو سنسور اکسیژن دارند، فقط در چند کیلومتر اول رخ دهد. اما به مرور زمان، موتور خودرو دچار استهلاک می‌شود.

pari بازدید : 24 سه شنبه 30 خرداد 1402 نظرات (0)

متیل استات در صنایع مختلفی مانند صنعت رنگ، پوشش، مواد آرایشی، نساجی و موتور مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده نقش مهمی را در محصولات مراقبتی و لوازم آرایشی، پوشش مبلمان و روکش های صنعتی، رزین، رنگ های خشک شونده سریع،

pari بازدید : 29 سه شنبه 30 خرداد 1402 نظرات (0)

انواع معمول سردرد شامل سردردهای تنشی ، سردردهای میگرنی یا خوشه ای ، سردردهای سینوسی و سردردهایی است که از گردن شما شروع می شود. شما ممکن است سردرد خفیف همراه با سرماخوردگی ، آنفولانزا یا سایر بیماری های ویروسی

pari بازدید : 31 سه شنبه 30 خرداد 1402 نظرات (0)

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران توضیحات لازم را در مورد ایمپلنت به شما ارائه می دهد. او با بررسی وضعیت دندان های شما عنوان می کند که آیا ایمپلنت برای شما مناسب است یا نه. در شرایط وجود یک یا چند جای خالی در دندان های خود،

pari بازدید : 60 سه شنبه 30 خرداد 1402 نظرات (0)

در حالت Safe mode گوشی خود را روشن کنید
مانند اکثر سیستم عامل های معروف، اندروید نیز دارای قابلیتی است که در حالت Safe mode قرار می گیرد. در این حالت گوشی در حالتی روشن می شود که فقط قادر به استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های پیشفرض گوشی

pari بازدید : 24 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

یکی از موجودات موذی که امروزه در بسیاری از مناطق شهر دیده می شود، موش است. این موجود موذی و شکمو را به راحتی می توانید در بسیاری از جوی های فاضلاب مشاهده کنید. در واقع هر جایی که اثری از مواد غذایی باشد، می توانید انتظار دیدن موش داشته باشید. 

pari بازدید : 21 سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

عطر ادکلن ها به طور کلی و صرف نظر از جنسیت به رایحه های خوشبویی اطلاق می شوند که مردان و زنان می توانند برای بهتر و بیشتر کردن بوی طبیعی خاص و ویژه بدن خود از آن استفاده کنند. آن ها ترکیبات قدرتمند و شگفت انگیزی هستند که به بالارفتن اعتماد به نفس

pari بازدید : 22 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

در شرایط زیر کودک شما نیاز به گفتاردرمانی پیدا می ‌کند:
درک آنچه فرزند شما می گوید برای مردم دشوار است. زیرا گفتار واضح نیست.
کودک شما در بیان کلمات یا ترجمه افکار خود به کلمات دچار مشکل می شود.

pari بازدید : 22 یکشنبه 07 اسفند 1401 نظرات (0)

مواد مغذی در مزوتراپی سر برای درمان ریزش مو هم می‌توانند موثر واقع شوند. در واقع مزوتراپی موی سر نه تنها از ریزش موها جلوگیری می‌کند، بلکه می‌تواند رشد فولیکول‌ها را تحریک کرده و باعث رویش موهای جدید در سر شود.

pari بازدید : 21 دوشنبه 01 اسفند 1401 نظرات (0)

هزینه یا قیمت خودرو بر در تهران بستگی به مسافت و نوع خودرو دارد زیرا بیمه خودروها و حجم و وزن آنها باهم متفاوت هستند پس نمیتوان عدد مشخصی برای آن تعریف کرد و همچنین به تک ظرفیتی و چند ظرفیتی ماشین شما نیز بستگی دارد.

pari بازدید : 18 دوشنبه 01 اسفند 1401 نظرات (0)

تومور مغزی بدخیم، سرطانی با رشد سریع است که در زمان کوتاهی سایر نواحی مغز و ستون فقرات را نیز در بر می‌گیرد سردرد یکی از علائم شایع تومور مغزی است . سردردهای شما در طول زمان به وجود می‌آیند و ادامه می‌یابند، به خصوص زمانی که با سایر

pari بازدید : 22 یکشنبه 16 بهمن 1401 نظرات (0)

کلینیک زیبایی خوب در غرب تهران ، محلی است که در آن افراد می توانند برای داشتن چهره زیبا و شاداب از خدمات مختلف مربوط به زیبایی بهره مند شوند. امروزه افراد به دنبال روش های مختلف برای رفع نقص های چهره خود هستند. معمولاً با افزایش سن و مواردی مانند شرایط آب و هوایی یا عوامل مختلف،

pari بازدید : 17 یکشنبه 16 بهمن 1401 نظرات (0)

سال ۲۰۲۲ هم مانند سال‌های گذشته، با طیف گستره‌ای از فیلم‌های انیمیشنی با سبک‌ها، موضوع‌ها و ژانرهای متنوع از خانواده‌پسند گرفته تا بزرگسالانه همراه بود. تقریبا مانند انیمیشن‌های منتخب سال ۲۰۲۱، در بین انیمیشن‌های ۲۰۲۲ هم فیلم‌های نوستالژیک به چشم می‌خورد، مفاهیم بدیعی که

pari بازدید : 26 پنجشنبه 08 دی 1401 نظرات (0)

1. ماسک موی تخم مرغ
یکی از راه‌های پیشنهادی برای نرم کردن موها در ۱۰ دقیقه استفاده از تخم مرغ است. تخم مرغ به دلیل داشتن پروتئین می‌تواند یک ماسک قوی برای موهای شما باشد که به نرم شدن موهای شما کمک شایانی می‌کند.

pari بازدید : 23 پنجشنبه 07 مهر 1401 نظرات (0)

نمایندگی تعمیرات ام وی ام در شرق تهران ، خدمات پس از فروش (گارانتی و وارانتی) را به صاحبان خودروهای ام وی ام عرضه می کند. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ام وی ام در شرق تهران از خدمات تعمیرگاهی بهره مند شوند.

pari بازدید : 18 پنجشنبه 07 مهر 1401 نظرات (0)

یکی از موارد مهمی که در کنار برنامه ترک باید به آن پرداخته شود، برنامه غذایی مناسب و ورزش است. در واقع در کنار جلسات مشاوره که حتما باید دریافت شود، تغذیه مناسب می‌تواند به تقویت بدن بعد از ترک اعتیاد کمک کند.

pari بازدید : 33 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

تفاوت تخته چندلایی و نئوپان در مواد سازنده، ساختار، کاربرد و … می باشد. در صنعت چوب برای ساخت و تولید انواع وسایل چوبی مانند مبلمان، کمد، سرویس خواب و … از ابزار و ماشین آلات مختلفی استفاده می‌ شود. اما اولین موردی که باید در ساخت این وسایل به آن توجه شود، جنس و نوع چوبی است که مورد استفاده قرار می‌ گیرد. 

pari بازدید : 24 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

پودر پیاز 300 گرمی
موارد مصرف : به عنوان ادویه در تهیه غذا، انواع سس، سالاد، در زمان آماده کردن پیاز داغ برای آش، در خوراکی هایی مانند چیپس و پفک، برخی سس های مایونز، تهیه سوسیس و کالباس، انواع غذاهای ایرانی و خارجی، فست فودی، کنسروها و …
موارد منع مصرف : افرادی که طبع گرم دارند، نباید زیاد مصرف کنند.
خواص پودر پیاز :
– تقویت معده
– جلوگیری از خون ریزی و التهاب
– خاصیت ضد سرطانی
– درمان ریزش مو و رشد دوباره آن
– درمان سرماخوردگی

pari بازدید : 26 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

بابونه از جمله گیاهانی است که طبع گرم و خشک داشته و خواص درمانی بی نظیری دارد، با استفاده از گیاه بابونه میتوان بسیاری از بیماری ها را درمان کرد.
خواص بابونه برای سلامت ، درمان بیماری ها و زیبایی پوست و مو

pari بازدید : 17 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

خدمات پرستاری در شیراز | مجموعه خدمات پرستاری در منزل آوا گستر:

- ارایه کلیه خدمات پزشکی و بیمارستانی در منزل

- خدمات ویژه پرستاری در منزل

- وصل سرم سوند فولی سوند معده

- درمان زخم بستر به روش نوین

- نوار قلب انواع تزریقات و پانسمان

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 1,571
  • بازدید کلی : 4,281